Kupony rabatowe nowym pomysłem Lidla na przyciągnięcie klientów

Autor: www.dlahandlu.pl 16 maja 2016 12:46

Sieć Lidl uruchomiła program "Twoje ulubione tylko w Lidlu". W ofercie od 16 maja pojawił się jeden produkt - Ketchup Mikadek - w cenie 3,99 zł za 450 g. Klienci, którzy kupią produkt w dniach 17-18 maja i pokażą przy kasie kupon rabatowy (dostępny w gazetce reklamowej lub do wydrukowania z internetu) otrzymają 50 proc. zniżki na dowolną ilość ketchupu Mikadek.

Kupony rabatowe są niezwykle popularne w Stanach Zjednoczonych. W 1965 wycinała je połowa Amerykanów, a w 1975 r. już trzech na czterech obywateli USA. O ile papierowe kupony rabatowe tracą na znaczeniu, o tyle z roku na rok swoich zagorzałych użytkowników zyskują serwisy internetowe oferujące zniżki.

Według szacunków serwisu kodyrabatowe.pl, w 2014 r. około 20 proc. polskich internautów skorzystało w minionych 12 miesiącach z kodów rabatowych do sklepów internetowych, najczęściej na zakup sprzętu elektronicznego lub odzieży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane