Kurczak Babuni Farmio promowany w mediach

dlahandlu.pl 2 czerwca 2015 10:56

Farmio S.A., producent zdrowej żywności, rozpoczął kampanię reklamową promującą wprowadzenie do oferty firmy „Kurczaka Babuni” wolnego od antybiotyków. Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasę oraz Internet. Kampanię wspiera akcja edukacyjna pt. „Antybiotyki na talerzu”.

W ramach działań reklamowych spoty promujące „Kurczaka Babuni” będą emitowane na antenie TVP, TVN, Polsat oraz kanałów tematycznych. Reklamy ukarzą się również w prasie ogólnokrajowej, magazynach lifestyle oraz wybranych serwisach online. Działania potrwają do końca czerwca br. Kreacje przygotowała agencja RED8 Advertising. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Kampanię reklamową wspiera akcja edukacyjna pt. „Antybiotyki na talerzu”. Celem projektu jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na problem stosowania antybiotyków w hodowli drobiu oraz zagrożeń jakie niesie to dla konsumentów, szczególnie kobiet w ciąży oraz dzieci. Za przygotowanie
i realizację strategii PR odpowiada agencja Vision Group.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ryan air 2015-09-04 15:07:27

    kolejna ściema i kreatywny marketing, az dziwne ze Krajowa Rada nie reaguje w tej sprawie...

    art. 6 ust. 2 ustawy o jakości handlowej i art. 46 ust. 1 pkt 1

    ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia cyt "oznakowanie środka spożywczego nie może wprowadzać konsumenta w błąd, w szczególności: c) przez sugerowanie, że środek spożywczy posiada szczególne właściwości, jeżeli

    wszystkie podobne środki spożywcze posiadają takie właściwości".

    ... tyle na temat.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane