L'Oreal Paris świętuje 20-lecie obecności marki w Cannes

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2017 13:40

Wystartowała kampania „Wszystkiego, co najlepsze w Cannes” marki L'Oréal Paris w Polsce. W ramach działań marka przygotowała szereg aktywności konsumenckich.

Wśród nich konkurs „Wygraj gwiazdorskie nagrody”, gdzie należy zakupić dowolny produkt L’Oréal Paris, zachować paragon i wysłać życzenia marce z okazji jubileuszu za pośrednictwem strony internetowej. Dodatkowo, w wybranych punktach sprzedaży pojawią się strefy Cannes, gdzie będzie można skorzystać z konsultacji ekspertów marki i otrzymać rabat na wybrane produkty.

Konsumentki mogą również zadecydować w jakim makijażu na czerwonym dywanie pojawi się Jessica Mercedes, tegoroczna wysłanniczka marki. Wszystkie propozycje wizażu zostały przygotowane przez oficjalną MakeUp Artist – Katarzynę Zarembę. 17 maja ruszyło głosowanie na stronie lorealparis.pl/cannes2017/.

Kampania „Wszystkiego, co najlepsze w Cannes” ma także swoją odsłonę w prasie, telewizji, radiu, oraz działań reklamowych w internecie. Ich uzupełnieniem są działania PR skupione na media relacjach oraz działaniach z influencerami, a także aktywacje social media.

Marka L’Oréal Paris zadebiutowała na Festiwalu Filmowym w Cannes w 1997 roku. Od tego momentu pełni rolę oficjalnego kreatora makijażu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane