L'Oreal uruchomił w Polsce e-sklepy dla marek Kiehl's i Urban Decay

Autor: dlahandlu.pl 6 lipca 2016 09:19

L’Oréal Polska w 2016 roku uruchomił sklepy internetowe oferujące produkty marki Kiehl’s i Urban Decay.

 – Rewolucja cyfrowa wprowadza ogromne zmiany w relacji z konsumentami. Aby się do nich przygotować, L’Oréal wzmacnia swoje zespoły digitalowe i ekspertyzę w tej dziedzinie. Nasz rozwój w obszarze e-commerce jest odpowiedzią na wciąż rosnące wymagania konsumentów odnośnie zakupów w Internecie. Również komunikacja z nimi coraz częściej jest prowadzona z wykorzystaniem kanałów digital – mówi Wioletta Rosołowska, prezes zarządu L’Oréal Polska. L’Oréal w San Francisco zainicjował powstanie Makeup Genius, wirtualnego doradcy-wizażysty. Wskaźnik wzrostu w kanale e-commerce dla firmy L'Oreal za zeszły rok wyniósł +37,9 proc. W szybkim rozwoju firmy pomogło przekonanie zarządu, że e-handel nie jest konkurencją dla dystrybucji tradycyjnej, a nowym kanałem, stwarzającym szansę na sprostanie oczekiwaniom klientów. Aplikacja, pobrana przez ponad 20 milionów użytkowników, pozwala wykonać wirtualny makijaż w czasie rzeczywistym, jednocześnie testując wszystkie gamy produktów L’Oréal. ezpośrednio z poziomu aplikacji można zakupić wybrany produkt. Wdrażanie podobnych rozwiązań cyfrowych, które pozwolą przygotować się na wyzwania przyszłości to jeden z głównych priorytetów firmy na najbliższe lata.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane