PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

La Lorraine rozważa rozwój sieci kanapkowej Panos w Polsce

www.portalspozywczy.pl 13 listopada 2015 14:05

La Lorraine Bakery Group, belgijska firma zajmująca się w Polsce głównie produkcją pieczywa mrożonego, rozważa możliwość rozwijania w naszym kraju sieci punktów kanapkowych Panos. Guido Vanherpe, prezes LLBG, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl deklaruje, że jego firma ma zamiar zostać ważnym graczem w Polsce także w tym segmencie.

REKLAMA

Sieć Panos jest bardzo znana w Belgii, rodzimym kraju La Lorraine. Od 1982 r. firma otworzyła w tym państwie ok. 250 placówek Panos. Sieć rozwijana jest poprzez franczyzę, w bardzo wielu konceptach, takich jak: samodzielne placówki, lokale przy stacjach paliwowych, przy dworcach kolejowych, a nawet lokale będące połączeniem punktu kanapkowego z salonikami prasowymi.

W lokalach Panos zakupić można m.in. pieczywo słodkie i słone, kanapki (również na ciepło), sałatki, napoje. Niektóre punkty wyposażone są w strefę pozwalającą na spożycie zamówionego posiłku na miejscu. Wszystkie nowe koncepty wprowadzane do lokali Panos zatwierdzane są przez specjalny "komitet reprezentacyjny" franczyzobiorców, a następnie wdrażane w ramach działań krajowych.

- Obecnie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej mamy ok. 30 punktów sygnowanych szyldem Panos. Większość z nich działa w Czechach, na Węgrzech oraz na Słowacji. W Polsce właśnie rozpoczęliśmy współpracę ze stacjami paliwowymi Lukoil - mówi Guido Vanherpe, prezes LLBG. Serwis portalspozywczy.pl ustalił, że koncept Panos testowany jest aktualnie w Polsce w czterech miejscach.

Więcej: portalspozywczy.pl

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16002

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA