Łaciate reklamowane jako „dobrze chronione przed światłem"

Autor: wirtualnemedia.pl 24 maja 2013 12:31

W telewizji, internecie i na outdoorze startuje nowa kampania reklamowa mleka Łaciate (Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol").

W nowej reklamie Łaciatego charakterystyczna dla tej marki krowa zakrywa wymiona kapeluszem zabranym strachowi na wróble. Ma to podkreślać, że promowane mleko jest w opakowaniach odpowiednio chronione przez światłem, dzięki czemu zachowuje swoje wartości odżywcze.

W poprzedniej reklamie Łaciatego krowy w różnych pozycjach ćwiczyły jogę, co miało odzwierciedlać, że nowe kartony tego mleka mają dwustopniowe zamknięcie pozwalające przechowywać je w dowolnym ułożeniu.

Obecna kampania rozpoczęła się w telewizji (m.in. TVP, TVN i Polsat) oraz internecie, a od początku czerwca będzie też prowadzona na outdoorze. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane