Łaciate wychodzi na ulice polskich metropolii

Autor: pr 4 października 2016 12:18

Łaciate wychodzi na ulice polskich metropolii Fot. mat.pras.

1 października w warszawskiej stacji Metro Centrum pojawiły się kolosalne kartony mleka Łaciate. To kolejna odsłona trwającej od września kampanii reklamowej „Białe po mamie, zdrowe po byku”.

1 października ruszyła miesięczna kampania uzupełniająca tę telewizyjną, internetową i bilboardową. Na stacji Metro Centrum stanęły słupy w postaci kartonów mleka Łaciate 3,2 %, mają prawie 3 metry wysokości. Od 10 października Łaciate wyjdzie do ludzi i będzie tak wychodzić do 4 listopada.

Poza standardową reklamą w TV, Internecie czy outdorze marka odpowiada na oczekiwania klientów, którzy markę Łaciate kojarzą nie tylko z produktami mleczarskim ale również z nietypowym przekazem marketingowym. Projekt składa się z kilku elementów. Zaplanowano obecność w warszawskim metrze również na nośnikach elektronicznych, gdzie będzie emitowana znana już reklama „Białe po mamie, zdrowe po byku”.

Przygotowano także limitowaną edycję mleka Łaciate 3,2 % w kartonikach 200 ml ze słomką. W 11 dużych miastach Polski marka rozda 68 tysięcy litrów mleka Łaciate rozlanego w 340 tysięcy wyjątkowych kartoników. Które to miasta? Warszawa, Katowice, Szczecin, Gdańsk, Kraków, Łódź, Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz i Wrocław. 

Celem akcji jest dotarcie do różnych grup konsumenckich w tym też tych, którzy zapomnieli o dobroczynnych właściwościach mleka. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane