Lancerto zapowiada wdrożenie strategii omnichannel

Autor: dlahandlu.pl/pr 22 maja 2015 11:04

Firma LANĈERTO, sieć sklepów z ofertą modową dla mężczyzn, zapowiada wdrożenie strategii omnichannel. W bieżącym roku firma zamierza uruchomić nowoczesne centrum logistyczne oraz sklep internetowy, a także zwiększyć swoją sieć dystrybucji. Na terenie całej Polski planowane jest otwarcie dziesięciu nowych salonów.

Firma LANĈERTO dysponuje ogólnopolską siecią ponad 30 salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski.

- Marka LANĈERTO jest sprzedawana wyłącznie we własnych salonach firmowych zlokalizowanych w całej Polsce. Ten model dystrybucji ułatwia wdrożenie modelu omnichannel, gdyż mamy bezpośredni dostęp do konsumentów i możemy im zaproponować różne scenariusze zamawiania, odbioru czy zwrotów. Wszystko według indywidualnych potrzeb i wygody klientów – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu LANĈERTO SA.

- Spółka LANĈERTO SA ma w planie w IV kwartale uruchomić sklep internetowy w pełni zintegrowany z całą siecią sprzedaży. Jednocześnie pod koniec III kwartału otwarte zostanie centrum logistyczne, które będzie wspierało nas w efektywnym działaniu w tym obszarze. Rok 2016 będzie rokiem konsekwentnego wdrażania strategii omnichannel – dodaje Ciąpała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane