Lavazza, Pepsi i Haribo wchodzą do Lidla. Na półki dyskontów trafia coraz więcej markowych produktów

Autor: www.dlahandlu.pl 14 października 2014 10:28

Lavazza, Pepsi i Haribo wchodzą do Lidla. Na półki dyskontów trafia coraz więcej markowych produktów

Akcją promocyjną "Bombastyczne ceny" sieć Lidl wprowadziła do sklepów kolejne brandowe produkty. Wśród znanych marek, które weszły na półki są m.in. Lavazza, Pepsi czy Haribo.

Akcja ruszyła 13 października. W ramach promocji klienci mogą kupić m.in.: olej Kujawski za 4,77 zł; kawę ziarnistą Lavazza lub Dallmayr za 34,99 zł; Pepsi, 7Up lub Mirindę za 4,99 zł (duopak); tabletki do zmywarki Finish All in 1 za 24,99 zł; Ptasie Mleczko E.Wedel za 9,99 zł; ciastka Nestle After Eight za 7,99 zł, Zott Monte Max 4 szt. za 4,99 zł; serek Philadelphia za 4,49 zł; batony Mars, Twix oraz Snickers (4+1 gratis) za 4,99 zł; żeli Haribo 3,89 zł oraz mus do ciała Perfecta za 7,99 zł.

Na półki sklepów dyskontowych trafia coraz więcej produktów premium, widzimy rosnącą liczbę produktów markowych. Zdaniem Tomasza Krysiaka z firmy Nielsen dyskonty na przestrzeni ostatnich lat mocno ewoluują, cały czas starają się wychodzić do klienta z czymś nowym, dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumenta z racji ograniczonego asortymentu, czy mniejszych placówek. Co istotne, jest to format, w którym najłatwiej jest wprowadzać zmiany organizacyjne i asortymentowe. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane