REKLAMA
REKLAMA

Lech Premium w limitowanej edycji gotowy na Woodstock

Autor: pr 22 lipca 2015 10:01

Lech Premium po raz drugi jest Sponsorem Głównym Przystanku Woodstock. Tego lata Lech Premium zaprezentuje się w dwóch nowych odsłonach - festiwalowej (sprzedawanej wyłącznie na terenie imprezy i jej okolicach) oraz ogólnopolskiej (już dostępnej w sprzedaży w całej Polsce). Nowy design opakowań nawiązuje do atrybutów kojarzących się z rockowym stylem: bransoletek z ćwiekami (edycja ogólnopolska) oraz ramoneski z pinami (edycja lokalna).

REKLAMA

W materiałach reklamowych, rockowy wydźwięk opakowania dopełnia zielony irokez na puszkach piwa.

Na uczestników Festiwalu czeka wiele atrakcji, które znajdą się w strefie Lecha Premium i Lecha Free. Mgiełka wodna, ciężarówki rozwożące lód w kubełkach czy strefa fryzjerska, w której każdy        z festiwalowiczów będzie mógł zadbać o oryginalną, zieloną fryzurę - to tylko część z aktywności przygotowanych przez Sponsora Głównego.

Działania promocyjne marki Lech Premium ruszają w lipcu br. Ogólnopolska kampania obejmuje outdoor, również w niestandardowej odsłonie, oraz reklamę w pociągach PKP. Dodatkowo,                w wybranych stacjach radiowych - Trójka Polskie Radio oraz Antyradio - pojawią się audycje sponsorowane. Całość uzupełni kampania digital, komunikacja na Facebooku i Spotify oraz działania PR.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA