Lech promuje piwo w nowej butelce

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2012 14:48

Marka Lech Premium wprowadziła właśnie do sklepów piwo w nowej butelce. Bardziej „chwytliwej", przyciągającej wzrok nowoczesną etykietą. Launch innowacyjnej butelki Lech Easy Grip TM wspiera ogólnopolska kampania reklamowa.

Nowa butelka wyposażona została w system Easy Grip - specjalnie tłoczone po bokach wypustki, dzięki którym pewnie i wygodnie trzyma się w dłoni. Butelki w nowym kształcie dostępne są w pojemnościach 330 ml, 500 ml i 650 ml oraz opakowaniach zbiorczych (foliopaki, tacki, kartony). Butelka półitrowa jest zwrotna. Ceny butelek pozostają bez zmian.

Spot „Hołd" już od kilku dni dostępny jest w Internecie, a od początku kwietnia emitowany jest w telewizji. Równocześnie z nim ruszy niestandardowa kampania outdoorowa: łącznie kilkaset różnego rodzaju nośników z wieloma rodzajami toastów nową butelką, dostosowanymi do miejsca i odbiorców komunikatu np. „Za tych, którzy jeździli metrem od poniedziałku do piątku bez przerwy", „Za królów długiego weekendu", „Za herosów miejskich mitów", „Za tych, dla których sesja była pierwszą wizytą na uczelni".

Kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie nowej butelki Lech Easy Grip TM na rynek ruszyła 1 kwietnia. Rozpoczęła ją emisja spotów telewizyjnych. Reklama TV promująca nowe opakowanie emitowana jest w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampania, oprócz telewizji, wykorzystuje także outdoor oraz materiały POS umieszczane w miejscach sprzedaży. Wsparcie stanowią także działania PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11048

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane