REKLAMA
REKLAMA

Lech promuje piwo w nowej butelce

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2012 14:48

Marka Lech Premium wprowadziła właśnie do sklepów piwo w nowej butelce. Bardziej „chwytliwej", przyciągającej wzrok nowoczesną etykietą. Launch innowacyjnej butelki Lech Easy Grip TM wspiera ogólnopolska kampania reklamowa.

REKLAMA

Nowa butelka wyposażona została w system Easy Grip - specjalnie tłoczone po bokach wypustki, dzięki którym pewnie i wygodnie trzyma się w dłoni. Butelki w nowym kształcie dostępne są w pojemnościach 330 ml, 500 ml i 650 ml oraz opakowaniach zbiorczych (foliopaki, tacki, kartony). Butelka półitrowa jest zwrotna. Ceny butelek pozostają bez zmian.

Spot „Hołd" już od kilku dni dostępny jest w Internecie, a od początku kwietnia emitowany jest w telewizji. Równocześnie z nim ruszy niestandardowa kampania outdoorowa: łącznie kilkaset różnego rodzaju nośników z wieloma rodzajami toastów nową butelką, dostosowanymi do miejsca i odbiorców komunikatu np. „Za tych, którzy jeździli metrem od poniedziałku do piątku bez przerwy", „Za królów długiego weekendu", „Za herosów miejskich mitów", „Za tych, dla których sesja była pierwszą wizytą na uczelni".

Kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie nowej butelki Lech Easy Grip TM na rynek ruszyła 1 kwietnia. Rozpoczęła ją emisja spotów telewizyjnych. Reklama TV promująca nowe opakowanie emitowana jest w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampania, oprócz telewizji, wykorzystuje także outdoor oraz materiały POS umieszczane w miejscach sprzedaży. Wsparcie stanowią także działania PR.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA