Leclerc testuje elektroniczne porównywarki cen

Autor: dlahandlu.pl za retailanalysis.igd.com 4 października 2016 09:28

Sklep Leclerc w Quimper (gmina w północno-zachodniej Francji) jest pierwszą placówką firmy w której zainstalowano elektroniczne etykiety cenowe. 300 etykiet wyświetla cenę danego produktu w sklepie Leclerc i u lokalnej konkurencji - podaje retailanalysis.igd.com

Strategia handlowa Leclerc koncentruje się przede wszystkim na utrzymaniu i komunikacji wiodącej pozycji cenowej. Nowe narzędzie ma upewnić klientów, że kupując w sklepie Leclerc oszczędzają.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane