PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Leclerc zwiększył sprzedaż o 7 proc.

Autor: Planet Retail 12 lutego 2013 21:27

Sprzedaż like-for-like sieci Leclerc na rodzimym rynku, we Francji, wzrosła w 2012 roku o 5,8 proc. W tym roku spółka spodziewa się wzrostu o 5 proc. - informuje Planet Retail. Licząc nowe placówki, sprzedaż sieci wrozła łącznie o 7 proc., do 32,2 mld euro.


Leclerc szacuje, że do końca 2015 roku powiększy swój udział rynkowy do 20 proc. - Zamierzamy utrzymać plany inwestycyjne, niezależnie od tego, jakie efekty będą osiągać nasi konkurenci - mówi Michel-Edouard Leclerc, prezes sieci.

Spółka podała, że segment hipermarketów, który odpowiada za 81,4 proc. przychodów, wzrósł o 4,9 proc. i odpowiadał za 55 proc. wzrostu całej grupy. Format drive-in, sklepów, w których klienci mogą odebrać żywność zamówioną wcześniej przez internet, reprezentował 2,8 proc. sprzedaży i odpowiadał za 27,8 proc. wzrostu. Natomiast sprzedaż w supermarketach wzrosła o 10,4 proc., a w sklepach z ofertą nieżywnościową o 7,5 proc. - czytamy w Planet Retail.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane