PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Lekkerland inwestuje w nowe rozwiązania IT

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 26 sierpnia 2013 09:31

Firma Lekkerland Polska wdrożyła aplikację mobilną klasy SFA od Asseco Business Solutions. Ma ona za zadanie zwiększyć efektywność działań sprzedażowych w terenie. Nowy system wspomógł codzienną pracę zarówno przedstawicieli handlowych Lekkerland Polska, jak i pracowników związanych z telemarketingiem.

REKLAMA
Głównym celem wdrożenia programu Mobile Preselling Asseco Business Solutions była poprawa skuteczności zarządzania sprzedażą oraz logistyką Lekkerland Polska, dzięki wprowadzeniu wielu usprawnień w tych obszarach. Przede wszystkim rozwiązanie pozwoliło na przyspieszenie procesu przesyłu zamówień od klientów oraz zwiększyło płynność przepływu towarów, co w przypadku dostawy artykułów impulsowych jest kluczowe z punktu widzenia zarówno dostawcy, jak i klienta. Wdrożenie miało wpływ m.in. na to, iż Lekkerland Polska jest obecnie w stanie dostarczać swoje produkty, nawet z najodleglejszych zakątków Polski, w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

 

 

Dzięki systemowi Mobile Preselling przedstawiciele handlowi Lekkerland Polska otrzymali bieżący dostęp z każdego miejsca i o każdej porze (na urządzeniach mobilnych) do informacji handlowych dotyczących m.in. klientów, zamówień, produktów, zadań do wykonania oraz poziomu realizacji indywidualnych planów sprzedażowych. Program usprawnił przede wszystkim ich pracę w obszarze związanym z zamówieniami, umożliwiając takie działania handlowe jak nadawanie rabatów, ustalanie cen na podstawie dostępnych cenników (ceny wg magazynów, specjalne, stałe i wyprzedażowe, minimalne, itp.), ograniczenie asortymentu na zamówieniu u klienta, kontrolę marży oraz prowadzenie klienckiego programu lojalnościowego.

 

- Nasza sieć przedstawicielska obejmuje kilkudziesięciu pracowników, których zadaniem jest regularny, codzienny kontakt z klientami i sprzedaż naszych produktów, których obecnie mamy już ponad 4,5 tysiąca w asortymencie. Ze względu na tą różnorodność oraz z uwagi na fakt, iż w zależności od grup kontrahentów różnią sią także nasze warunki handlowe, musieliśmy wyposażyć naszych pracowników w profesjonalne mobilne narzędzia IT, aby ułatwić im dostęp do danych handlowych w miejscu sprzedaży. Już po kilku miesiącach widzimy znaczną poprawę jakości pracy naszych sił sprzedażowych i wzrost efektywności ich działań. Łatwiejsze jest także zarządzanie grupą przedstawicieli oraz wyznaczanie im planów sprzedażowych - mówi Marcin Cąderek z Lekkerland Polska S.A.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA