Lekkerland powiększa zarząd i wzmacnia koncentrację na klientach

Autor: www.dlahandlu.pl 10 października 2012 10:49

Lekkerland AG & Co. KG (centrala firmy w Niemczech) ustanowiła nową funkcję zarządu w celu wzmocnienia sprzedaży i koncentracji na swoich klientach. Ta decyzja związana jest z niemalże zrealizowaną już strategią Lekkerland o nazwie „Convenience 2010". Strategia ta przekłada się na liczne inicjatywy wzrostu i innowacji, które wymagają, między innymi, dynamicznego rozwoju rozwiązań ukierunkowanych na sprzedaż.

Patrick Steppe objął funkcję dyrektora grupy ds. sprzedaży.

Patrick Steppe współpracuje z Lekkerland od 12 lat. Ostatnim zajmował stanowisko starszego wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu. Poprzednio zarządzał działem sprzedaży w filii holenderskiej jako wiceprezes ds. sprzedaży oraz w filii belgijskiej jako dyrektor ds. sprzedaży.

W 2011 roku firma Lekkerland AG & Co. KG, zajmująca się hurtową sprzedażą produktów convenience, zwiększyła obroty o około 120 milionów euro, do kwoty 12 319 milionów. Spółka dostarcza klientom w dziewięciu państwach Europy towary z grupy wyrobów tytoniowych, spożywczych/przemysłowych oraz elektronicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane