REKLAMA
REKLAMA

Lepsza ekspozycja towarów ma poprawić sprzedaż w delikatesach Alma

Autor: dlahandlu.pl, KPMG 1 lipca 2015 14:02

Alma Market chce w tym roku lepiej zagospodarować przestrzeń na półkach, poprawiając ekspozycję towarów. Może się to przełożyć na zwiększenie sprzedaży sieci.

REKLAMA

- Największym wyzwaniem operacyjnym dla każdej sieci detalicznej jest oczywiście logistyka – tu widzimy największe szanse na optymalizację i osiągnięcie zdecydowanych korzyści kosztowych dzięki większej centralizacji magazynowania - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Marketu w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce"

Drugą kwestią, jaką porusza prezes Alma Marketu, jest jakość obsługi na poziomie sklepu. Jak zwraca uwagę Mazgaj, szczególnie w segmencie, w jakim działa Alma, klient nie może pozostać anonimowy, pozostawiony samemu sobie. Zamiast tego klient sieci delikatesów potrzebuje osobistej, fachowej obsługi i doradztwa.

- Trzecim obszarem, nad którym intensywnie pracujemy, jest szeroko rozumiane rozłożenie towarów na półkach i udoskonalenie sposobu funkcjonowania sklepu. To w tym obszarze będą miały miejsce kluczowe zmiany, które planujemy wdrożyć w 2015 roku - zapowiada Mazgaj.

  • Alex 2015-07-17 14:35:42

    Porządki w Almie należy zacząć od działu zakupów, kupują droższe i dużo gorsze, czemu.....?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA