Leroy Merlin wdrożyło system rekomendacji QuarticON

Autor: www.dlahandlu.pl 11 lutego 2016 13:05

Sieć sklepów Leroy Merlin wzbogaciła swój portal e-commerce o system rekomendacji QuarticON, który w czasie rzeczywistym dopasowuje promowane produkty do indywidualnych zachowań użytkowników i zwiększa sprzedaż.

System gromadzi dane o zachowaniach użytkowników odwiedzających leroymerlin.pl, ich zainteresowaniach i dotychczasowych zakupach, a następnie w wybranych sekcjach portalu wyświetla dopasowane propozycje produktów.

– System rekomendacji pełni funkcję podobną do sprzedawcy doradzającego klientom Leroy Merlin w sklepach stacjonarnych – mówi Przemysław Mańkowski, CEO QuarticON.– Takie rozwiązanie ma dużą wartość dla konsumentów, szczególnie że oferta sklepu liczy ponad 60 tys. produktów.

Dodatkowo funkcje dopasowania do kontekstu i upsellingu zwiększają sprzedaż asortymentu, który do tej pory był trudny w sprzedaży, bo klienci nie wiedzieli o jego istnieniu lub nie zdawali sobie sprawy, że go potrzebują. System ułatwia również dopasowywanie produktów do siebie, np. ze względu na wymiary czy parametry. Dotychczasowe doświadczenia QuarticON wskazują, że efektem wdrożenia ich rozwiązania jest średnio 8,6% wzrost sprzedaży klientów.

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane