Leroy Merlin zakupił usługi audiomarketingu od Mood Media

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2011 11:26

Mood Media Corporation, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, rozpoczęła współpracę z marką Levis oraz Leroy Merlin. W punktach handlowych nowych klientów, zastosowane zostaną rozwiązania audio marketingowe.

Dzięki temu posunięciu, Mood Media zwiększy swój udział w rynku o około osiem procent. Pod swoją opieką marketingową będzie miała blisko 1,5 tysiąca lokalizacji w całym kraju.

W Polsce jest to ponad 40 lokali Levis, dla których został stworzony specjalny program muzyczny w oparciu o profil brandu. Urządzenia będą aktualizowane na bieżąco za pomocą Internetu, oraz będą mogły nadawać spoty reklamowe.
Również wszystkie 39 sklepów Leroy Merlin w Polsce, zdecydowały się na podjecie współpracy z Mood Media, która zaproponowała firmie swoją muzykę własną. Jest to tzw. repertuar Rights Included, czyli z prawami autorskimi wliczonymi w cenę. W tym przypadku będą to urządzenia typu offline, aktualizowane przez płyty DVD, również z możliwością nadawania spotów reklamowych. Umowę podpisano na trzy lata.
- Świadczone przez nas usługi w zakresie muzyki, ale również wizualizacji, reklamy i marketingu zapachowego, przedłużają czas wizyty klientów w danych lokalizacjach. Redukując czas oczekiwania poświęcony na obsługę, zwiększają sprzedaż i wzbogacają tożsamość marki. Jednocześnie informują i zabawiają klientów i personel punktów handlowych/usługowych - wyjaśnia Aleksandra Potrykus, country manager w Mood Media.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane