PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Letnia akcja promocyjna Drosedu

Autor: dlahandlu.pl/pr 15 lipca 2011 10:29

Letnia akcja promocyjna Drosedu

Firma Drosed rozpoczyna letnią akcję promocyjną pod hasłem "Lubię laski. Podlaski". W ramach projektu w pięciu nadbałtyckich kurortach powstaną specjalne stoiska animacyjne, w których organizowane będą gry i konkursy dla konsumentów.

Akcja ma na celu promowanie najpopularniejszego produktu firmy - Pasztetu Podlaskiego, który w okresie wakacyjnym dostępny jest w opakowaniu większym aż o 30 proc. Z tej okazji od 15 lipca do 14 sierpnia br. w pięciu nadbałtyckim miejscowościach: Jastrzębiej Górze, Łebie, Ustce, Mielnie i Pobierowie gościć będzie Centrum Powiększania Podlaski. W specjalnie oznakowanych namiotach na plażach i promenadach odbędą się liczne gry i konkursy tematycznie związane z Pasztetem Podlaskim z nagrodami dla konsumentów. Akcję koordynować będą profesjonalni animatorzy i hostessy.

Cykl popołudniowych oraz wieczornych zabaw z Podlaskim zostanie zainaugurowany  15 lipca br. w Jastrzębiej Górze. W każdy kolejny weekend akcja będzie odbywać się  w innej, chętnie odwiedzanej miejscowości nadmorskiej: 15-16 lipca - Jastrzębia Góra; 22-23 lipca - Łeba; 29-30 lipca - Ustka; 5-6 sierpnia - Mielno; 13-14 sierpnia - Pobierowo.

Na potrzeby projektu przygotowano szereg nagród i gadżetów dla konsumentów, m.in. koszulki, piłki plażowe, daszki, parawany, ręczniki kąpielowe i pocztówki. Akcja komunikowana jest za pośrednictwem plakatów, ulotek i bilbordów oraz reklamy mobilnej.

Akcja „Lubię laski. Podlaski" promowana jest również na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/Lubi%C4%99-laski-Podlaski/188213091234175.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane