Letnia kampania promocyjna Häagen-Dazs

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2011 14:56

General Mills Eastern Europe wspiera lodową markę super premium Häagen-Dazs. Działania zaplanowane na letnie miesiące skupią się na wsparciu sprzedaży, kampanii prasowej oraz działaniach public relations.

Celem zaplanowanych działań jest edukowanie konsumentów o unikalnej recepturze i naturalnych składnikach lodów Häagen-Dazs, budowanie rozpoznawalności marki oraz promocja nowości dostępnych w sklepach i firmowych lodziarniach Häagen-Dazs.
W najbliższych miesiącach w wybranych tytułach prasy opiniotwórczej ukażą się advertoriale i reklamy Häagen-Dazs, których bohaterką jest ambasadorka marki - niemiecka aktorka i celebrytka Cosma Shiva Hagen. Ponadto, przez całe lato trwać będzie kampania public relations, skupiona na komunikacji nowych wariantów smakowych Häagen-Dazs i skierowana do mediów kobiecych, opiniotwórczych oraz life style.
General Mills Eastern Europe planuje również promocje sms-owe realizowane z wybranymi sieciami.

Lody Häagen-Dazs dostępne są w sieciach Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Real, Tesco, Makro, Auchan, Carrefour, Leclerc, Intermarche, Marcpol, Społem Szczecin, Chata Polska, na stacjach Statoil oraz w sklepach osiedlowych. Firmowe lodziarnie marki zlokalizowane są w Warszawie (ul. Nowy Świat 36 oraz w Galerii Mokotów, ul. Wołoska 12) i działają na zasadach franczyzy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane