PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Letnie działania promocyjne Cukru Królewskiego

Autor: pr 2 lipca 2015 13:06

Letnie działania promocyjne Cukru Królewskiego Fot. mat. pras.

Promocja konsumencka, kampania online oraz reklama telewizyjna - Cukier Królewski przygotował na lato ofensywę działań wspierających sprzedaż.

Cukier trzcinowy Cukier Królewski doskonale sprawdza się w upalne dni jako dodatek do orzeźwiających napojów i lemoniad. Ale… nie tylko. Licząc na kreatywność konsumentów producent marki zachęca do udziału w letniej promocji z nagrodami w postaci: vouchera na kuchnię marzeń o wartości 15 000 zł ,10 robotów kuchennych Thermomix, 100 grillów elektrycznych Raclette.

Promocja potrwa od 1 lipca do 14 sierpnia. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zakupić dowolny produkt z rodziny cukrów trzcinowych Cukier Królewski, zachować paragon, a następnie poprzez stronę www.SłodkieOrzezwienie.pl przesłać kreatywny przepis własnego autorstwa. Ponieważ tegoroczne lato Cukier Królewski spędza „na filmowo”, istotne jest, aby przesłana recepturowa inspirowana była tematyką filmową, a w roli głównej występował cukier trzcinowy.

Poza promocją konsumencką producent na wakacyjny czas zaplanował wyjątkowo relaksujące atrakcje. Jako partner „Kina na leżakach” towarzyszył będzie tej akcji tworząc obok letnich kin strefy chillout. Będzie w nich Lemonbus, który zapewni pełne orzeźwienie. Każdy kto go odwiedzi otrzyma pyszną bezpłatną lemoniadę na bazie cukru trzcinowego oraz po naciśnięciu specjalnego przycisku schłodzić się orzeźwiającą wodną mgiełką. Dodatkowo w strefie znajdą się leżaki oraz specjalna ścianka foto z tropikalnym krajobrazem, na której tle można będzie robić sobie pamiątkowe zdjęcia z wakacji. W strefie chillout Cukru Królewskiego organizowane będą również quizy, podczas których wygrać będzie można plażowe gadżety: parawany, piłki i okulary słoneczne. Na trasie Lemonbusa i „Kina na leżakach” będzie prawie 50 miejscowości z centralnej Polski oraz nadmorskie kurorty.

Letnie działania producenta Cukru Królewskiego wsparte są intensywną kampanią online, reklamą w magazynach telewizyjnych oraz działaniami na Facebooku „Życie Jest Słodkie” i komunikacją PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane