Lewiatan Holding: Nie zgadzamy się z przeświadczeniem, że dyskonty powinny kupować najtaniej

www.portalspozywczy.pl 2 lipca 2015 14:52

- Nie zgadzamy się ze stereotypowym przeświadczeniem, że to dyskonty powinny móc kupować produkty najtaniej, co tłumaczy się tym, iż muszą mieć najniższe ceny w sklepach. W związku z tym, że nasze placówki świadczą nieporównywalnie większy serwis, a do tego posiadają znacznie szerszy asortyment, powinny nie tylko móc kupować w cenach równych dyskontom, ale znacznie taniej, gdyż koszt ekspozycji produktów, sprzedaży i obsługi klienta jest znacznie wyższy - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatan Holding.

Wojciech Kruszewski zdradza, że głównym celem jego sieci na rok 2015 jest zwiększenie liczby sklepów w większych formatach. - Do pewnego czasu byliśmy postrzegani jako sieć małych sklepów, podczas gdy małych placówek mamy zaledwie około 70, co przy potencjale całej sieci liczącym blisko 2,9 tys. sklepów stanowi mniej niż 3 proc. - zauważa Kruszewski.

Aktualnie w strukturze Lewiatana dominują duże placówki handlowe, których jest około 1450. Szyld Lewiatan widnieje również na ponad 1050 średnich sklepach oraz na 310 supermarketach. Średnia powierzchnia sklepów sieci wyraźnie zwiększyła się na przestrzeni ostatnich kilku lat i zgodnie z zapowiedziami prezesa firmy, trend ten ma zostać podtrzymany.

Innym wyzwaniem, jakie prezes Lewiatana wyznaczył dla firmy na rok 2015, jest ulepszenie zarządzania asortymentem produktów w sklepie, a zwłaszcza standaryzacja kategorii w poszczególnych formatach.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane