Lewiatan: z nową kampanią planujemy dotrzeć do 82 proc. grupy docelowej

Autor: pr/dlahandlu.pl 30 marca 2011 09:57

4 kwietnia bieżącego roku rozpoczyna się kolejna ogólnopolska kampania reklamowa Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. W ciągu trzech tygodni akcji wyemitowanych zostanie ponad 2.500 piętnastosekundowych spotów reklamowych na antenach największych stacji telewizyjnych. Według szacunków, przekaz reklamowy dotrze do 82 proc. grupy docelowej Lewiatana.

W reklamach promowane będą zarówno produkty marki własnej  Lewiatana, jak też popularne towary innych renomowanych producentów: Unilever, Coca-Cola, Wawel, Kamis i Rieber Foods Polska.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest jedyną siecią franczyzową, która cyklicznie jest obecna z reklamą ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Podczas ostatniej grudniowej akcji, spoty reklamowe sieci widziane były przez osoby z grupy powyżej 16 lat łącznie ponad 220 miliony razy, w tym ponad 49 miliony razy przez osoby ze ścisłej grupy docelowej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane