Lewiatan zmienia wizualizację sklepów

Autor: portalspozywczy.pl 25 sierpnia 2011 14:17

Lewiatan zmienia wizualizację sklepów

Franczyzowa sieć Lewiatan zmienia wizualizację, w tym wygląd logo, a także zewnętrzny i wewnętrzny wystrój swoich sklepów. Do tej chwili zmiany wprowadzono w trzech placówkach w Sochaczewie, Płocki i Radomiu, w kilku kolejnych sklepach zmiany są obecnie wdrażane.

- Zmieniamy wygląd logo, unowocześniamy zewnętrzny i wewnętrzny wystrój naszych sklepów, ale nie rezygnujemy z naszych sztandarowych kolorów - żółtego i niebieskiego - które są bardzo charakterystyczne dla naszej sieci  - mówi Wojciech Kruszewski, prezes ZKiP Lewiatan Holding.

Prezes Lewiatana ma nadzieję, że w ciągu dwóch najbliższych lat nowy wygląd zyska 70-80 proc. sklepów sieci. - Na najbliższym zebraniu zarządów spółek regionalnych Lewiatana zostaną przedstawione jego szczegóły, w tym te dotyczące finansowania i harmonogramu realizacji. Już w tej chwili mamy mnóstwo zgłoszeń od naszych franczyzobiorców, którzy chcą wprowadzić zmiany w swoich sklepach - wyjaśnia Kruszewski.

Obecnie w całej Polsce działa 2680 sklepów pod szyldem sieci Lewiatan.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10863

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane