Liczba reklam o połowę mniejsza, a sprzedaż piwa i tak rośnie o 5-6 proc.

www.portalspozywczy.pl 6 maja 2015 17:38

Liczba reklam o połowę mniejsza, a sprzedaż piwa i tak rośnie o 5-6 proc.

Browary zrzeszone w związku Browary Polskie sprzedały o 5-6 proc. piwa więcej niż rok wcześniej – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Danuta Gut, dyrektor biura zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.


- Szacujemy, że w pierwszym kwartale 2015 roku nastąpił 5-6 proc. wzrost sprzedaży piwa za browarów zrzeszonych w naszym związku. Wyprodukowano około 9 milionów hektolitrów piwa, a sprzedano ponad 8 milionów - mówi Danuta Gut.

Zwraca też uwagę na fakt, że sprzedaż piwa wzrosła mimo, że browary wykazywały mniejszą aktywność reklamową w pierwszym kwartale tego roku niż rok wcześniej. - Liczba reklam była o połowę mniejsza niż rok temu – mówi Danuta Gut.

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie skupia największych producentów piwa w Polsce, reprezentujących ok. 80 proc. rynku piwa w Polsce. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane