PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Lidl: 20 mln zł na szkolenia oraz samochód służbowy dla każdego managera sklepu

Autor: dlahandlu.pl 10 marca 2015 11:36

Lidl: 20 mln zł na szkolenia oraz samochód służbowy dla każdego managera sklepu

Spółka Lidl Polska zadeklarowała, że w tym roku przeznaczy 20 mln zł na szkolenie swoich pracowników. Globalnie Lidl wyśle na szkolenia 10 tys. osób, w tym 550 kierowników polskich sklepów sieci.

REKLAMA

W 2014 roku sieć przeznaczyła na podniesienie kwalifikacji pracowników 17 mln zł. W 2013 roku było to 15 mln zł. W 2015 roku kilka milionów złotych z puli 20 mln zł zostanie przeznaczona na program "Więcej niż kierownik", w ramach którego wszyscy kierownicy sklepów w Polsce przejdą roczne szkolenie dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Szkolenia obejmą umiejętności miękkie: zarządzanie zespołem i motywacja, delegowanie odpowiedzialności, ale także obsługa klienta, zatowarowanie sklepu czy obsługa systemu kasowego. Środki będą pochodziły z funduszy własnych Lilda, a nie dofinansowania unijnego. Firma co roku wydaje kilkanaście milionów na kursy językowe, szkolenia obsługi klienta "Uprzejmość" czy projekt dla zastępców kierowników sklepów Akademia Zarządzania.

Po serii szkoleń, które potrwają ok. roku kierownicy sklepów, którzy osiągną wymagany poziom kompetencji zmienią stanowiska na managerów sklepów z nowym zakresem obowiązków. Będzie się to wiązało z otrzymaniem samochodu służbowego nowy model Skody Fabii, który warty jest ok. 75 tys. zł. Samochód będzie mógł być przez pracowników wykorzystywany także do celów prywatnych.

Kierownicy sklepów zatrudniani w Lidlu otrzymują 4100 zł brutto na start. Po dwóch latach pensja rośnie do 5900 zł brutto miesięcznie. Kwoty podwyżek wpisywane są do umowy od razu przy jej podpisaniu.

Firma ma nadzieję, że wszytskie te inwestycje pozwolą, że kierownicy sklepów jeszcze bardziej będą nastawieni na analizę wskaźników sprzedażowych placówki i współpracę z zespołem oraz przełożonymi. Lidl zapowiada, że dzięki tym inwestycjom chce podnieść sprzedaż w swoich sklepach, przyciągnąć nowych klientów, pozyskać najlepsze kadry z rynku i wesprzeć rozwój swoich pracowników. Lidl zwiększając kompetencje zarządzcze kierowników sklepów ma nadzieję, że tego rodzaju decentralizacja zarządzania przyniesie pozytywne rezultaty, m.in. większą lojalność klientów i obroty sklepów. Jak podała spółka, zatrudnienie zwiększy się o 1000 osób ze względu na otwarcia nowych placówek, ale także uzupełnienie składu personelu w sklepach już działających, z powodu rosnącej liczby klientów w sklepach. Obecnie Lidl zatrudnia 14 tys. pracowników.

Sieć Lidl zarządza w Polsce siecią ok. 550 sklepów. 

 

  • hej 2016-03-03 19:34:11

    Ciekawe, że sporo pracowników wypowiada się o pracy w lidlu na forum gowork.

  • no_logo 2015-03-11 12:41:59

    prawdziwy rarytas - 4100 brutto!

    Przy 11,5 mld obrotu i tyleż zabranej gotówki z rynku. Taki nasz fenomen: nie lubimy Niemców, ale nabijamy im kasę na prawo i lewo (na prawo kaufland, na lewo lidl). A pośrodku... Portugalczyk...

  • P.H 2015-03-10 15:44:53

    Wszyscy do roboty do Lidla w Polsce,czechach i Niemczech- za 5000 koła wszyscy P.H szukajcie roboty, nie jak w maspeksie za 1500 !!!!!Polak potrafi...

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15624

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA