PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Lidl: 6,8 mln zł na reklamę w TV podczas pierwszego tygodnia nowej kampanii

Autor: www.dlahandlu.pl 14 sierpnia 2012 10:22

Lidl: 6,8 mln zł na reklamę w TV podczas pierwszego tygodnia nowej kampanii

Lidl powrócił do listy TOP 10 brandów, które najwięcej wydają na reklamę telewizyjną i od razu zajął pierwsze miejsce. W okresie 30.07.2012 - 05.08.2012 (pierwszy tydzień nowej kampanii) według oficjalnych cenników stacji TV, sieć wydała aż 6 830 100 zł.

W zestawieniu nie pojawiła się Biedronka, która wiele tygodni zajmowała wysokie miejsca w zestawieniu Nielsena.

Ponadto, z danych tej firmy badawczej przygotowanych na zlecienie portalu wirtualnemedia,.pl wynika, że wydatki Lidla na reklamę w Telewizji Polskiej podczas trwania igrzysk to 1 562 920 zł.

Niedawno Wprost podał, że nowa akcja promocyjna Lidla to wydatek 120 mln zł na reklamy w mediach

Przypomnijmy, 30 lipca wystartowała kampania reklamowa sieci Lidl w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Podczas kampanii, która będzie trwała 52 tygodnie, sieć będzie promowała dania dla czteroosobowej rodziny, których koszt wyniesie około 20 zł. Akcja będzie promowana bardzo szeroko, w telewizji, internecie, na outdorze, w gazetkach.
Jak podał Super Express, za reklamę Pascal dostanie 500 tys. złotych, a Okrasa około 650 tys. zł.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane