PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Lidl będzie sprzedawać wina przez internet?

www.portalspozywczy.pl 6 lipca 2015 12:29

Wejście Lidla w segment e-commerce ma na celu skuteczniejszą konkurencję z wielką brytyjską czwórką: Tesco ,Sainsbury's, Asda i Morrisons.

Lidl ma w planach uruchomienie sprzedaży win z oferty dyskontów sieci.

W ubiegłym roku sieć wprowadziła 48 nowych win w cenie od 4.99 do 21.99 funtów za butelkę.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9308

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane