Lidl, Biedronka i Carrefour wydały najwięcej na reklamę

Autor: dlahandlu.pl 7 września 2017 10:51

W okresie od 14 do 20 sierpnia Lidl wydał na reklamę telewizyjną 5 346 898 zł, plasując się na 4. miejscu w rankingu Nielsena.  Lidl był liderem wśród sieci spożywczych.

Na 5. miejscu uplasowała się Biedronka z wydatkami rzędu 4 574 742 zł, a 7. pozycja w zestawieniu przypadła Carrefourowi, który wydał 2 895 712 zł. Platforma handlu internetowego Allegro uplasowała się na 8. miejscu w rankingu, przeznacząjąc na reklamę telewizyjną 2 867 361 zł.

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane