REKLAMA
REKLAMA

Lidl, Biedronka i IKEA to najwięksi reklamodawcy wsród sieci handlowych

Autor: www.dlahandlu.pl 24 lipca 2014 10:37

Wakacje to okres wzmożonych działań promocyjnych dla sieci handlowych. Według danych firmy Nielsen (trzy tygodnie lipca) sieć Biedronka wydała na reklamę w telewizji aż 13 503 139 zł, Lidl - 10 208 390 zł. W ostatnim czasie wśród TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi pojawiła się również IKEA, która w dwa tygodnie przeznaczyła na ten cel 6 875 430 zł.

REKLAMA

Jak wynika z danych admonit, aplikacji do monitorowania kampanii i wydatków reklamowych w mediach, w drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i wyniosły łącznie 272 mln zł. 104 mln zł, jakie Lidl przeznaczył na promocję w telewizji, radiu i prasie, to kwota rekordowa. Budżet promocyjny tej marki był niemal dwukrotnie wyższy niż wydatki drugiej w rankingu Biedronki.
Wg oficjalnych cenników netto, kampanie sieci handlowych w TVP1 były warte 36 mln zł, w TVP2 - 33 mln zł, a na antenie TVN - 31 mln zł.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA