Lidl, Biedronka i Tesco wydały w tydzień 10,4 mln zł na reklamę w TV

Autor: www.dlahandlu.pl 19 sierpnia 2014 11:17

Lidl, Biedronka, Tesco i Castorama to sieci, które najwięcej przeznaczyły na reklamę w telewizji w pierwszym tygodniu sierpnia. Według danych firmy Nielsen za okres (4-10 sierpnia) Lidl wydał na tel cel 4 675 491 zł, Biedronka - 3 104 794 z, Tesco - 2 659 325 z, a Castorama - 2 499 707 zł.

W zestawieniach TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi prawie zawsze znajdują się Lidl i Biedronka. Tesco nie przeznacza na ten cel tak dużo jak sieci dyskontowe.

Łącznie na reklamę żywności wydano w tym czasie 46 895 910.00 zł 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane