Lidl, Biedronka, Tesco, Kaufland i Carrefour wydały na reklamę 659 mln zł

Autor: press.pl 31 lipca 2015 09:19

W pierwszej połowie roku 5 największych reklamodawców spośród super- i hipermarketów przeznaczyło na reklamę 659 mln zł - wynika z danych firmy Kantar Media cytowanych przez press.pl.

To o 20,9 proc. więcej, niż w pierwszym półroczu 2014 roku. Liderem jest Lidl Polska. Jak wynika z danych cennikowych Kantar Media, pięć największych sieci handlowych wydało od stycznia do czerwca br. na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) 659 mln zł. Lider - Lidl Polska na promocję przeznaczył 252,8 mln zł. To o 7,6 proc. więcej, niż w tym samym okresie ub.r. 

Drugim największym reklamodawcą jest Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, który jednak o 14,3 proc. ograniczył budżet na promocję - do 115,5 mln zł. 

O ponad połowę (55,4 proc.) względem pierwszego półrocza ub.r. wzrosły wydatki na promocję Tesco Polska - do 63,3 mln zł.

Listę największych reklamodawców w tym segmencie rynku, z bardzo dużym wzrostem wydatków na promocję, zamykają: Kaufland Polska - 50,2 mln zł (wzrost o 70,2 proc.) i Carrefour Polska - 48 mln zł (wzrost o 219,3 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane