REKLAMA
REKLAMA

Lidl chce być królem promocji. Sieć podbija stawkę i wyprzedza działania konkurencji

Autor: dlahandlu.pl 25 sierpnia 2016 15:36

Lidl chce być królem promocji. Sieć podbija stawkę i wyprzedza działania konkurencji Fot. za Lidl.pl

Lidl kontynuuje działania promocyjne i wyprzedza działania konkurencji. Od 25 sierpnia za każde wydane 100 zł klienci będą mogli odebrać 30 zł.

REKLAMA

22 sierpnia Lidl zaoferował klientom bon w wysokości 20 złotych za zakupy w wysokości 100 zł. Od 25 sierpnia sieć zwiększa wartość bonu i przekazuje za każde zakupy za 100 zł bon o wartości 30 zł. Dodatkowo, każdy klient, który odebrał już bon o niższej wartości otrzyma na wymianę bon za 30 zł.

Tym samym niemiecki dyskonter "przebił" ofertę Biedronki, która w promocji trwającej od 23 do 28 sierpnia oferowała klientom natychmiastowy rabat w wysokości 25 zł, ale za zakupy o wartości minimum 199 zł.

Jak tym razem zareaguje Biedronka? W ostatnim czasie w tej sieci prowadzone były akcje promocyjne premiujące zakupy o wartości 99 zł. W pierwszej edycji klienci otrzymywali gratis za zakupy powyżej tej kwoty 6 kajzerek, w kolejnej Coca-Colę i chipy Lays, a a trzeciej 4-pack piwa EB.

Biedronka odpowiedziała także na akcję Lidla "Najtańsze produkty w historii", w której można było kupić produkty do przyrządzenia obiadu dla czterech osób za mniej niż 5 złotych. Biedronka w tym samym czasie zaoferowała swoim klientom produkty w trzech przedziałach cenowych: 4,99 zł; 1,99 zł oraz 0,99 zł w ramach promocji "Dni super oferty".

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA