Lidl chce rozwijać ofertę win w ramach akcji tematycznych

Autor: pr 23 października 2012 19:23

W Polsce sprzedaż win będzie systematycznie rosnąć. Prognozy Euromonitor International na temat rynku wina w Polsce wskazują, że w ciągu zaledwie czterech lat możemy liczyć na ponad 30 proc. wzrost sprzedaży klasycznych win gronowych, która w 2016 roku ma osiągnąć około 131 mln litrów.


Sieć Lidl chce wykorzystać rosnącą popularność wina wśród polskich konsumentów. Po wysokojakościowych winach francuskich, które zadebiutowały w Lidlu 1 października, niemiecki dyskonter wprowadza do oferty wina włoskie i hiszpańskie, z przewagą tych pierwszych. W poniedziałek, 22 października, w sklepach całej sieci pojawi się 16 rodzajów win z Półwyspu Apenińskiego oraz Iberyjskiego.
- Wprowadzenie oferty win francuskich w całości zostało bardzo dobrze odebrane przez klientów. Również wyniki sprzedażowe odpowiadają naszym oczekiwaniom, jeśli chodzi o tę grupę produktową. Wszystko to jest odzwierciedleniem trendu rynkowego i rosnącej kultury picia wina w Polsce i potwierdza słuszność naszych działań - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Lidl deklaruje, że w dalszym ciągu chce rozwijać ofertę win w ramach akcji tematycznych i w ten sposób zwiększać swój udział rynkowy w sprzedaży win w Polsce. W sondzie zorganizowanej przez portal gazeta.pl aż 39 proc. uczestników odpowiedziało, że bardzo często kupuje wina w dyskontach, a dodatkowe 34 proc. przyznało, że kupuje wino w dyskontach jeśli te oferują dobre wino za małą cenę.
Kolejna ofensywa Lidla dotyczy win włoskich i hiszpańskich które, jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Lidl Polska, cieszą się dużą popularnością wśród Polaków i są przez nas uznawane za jedne z najlepszych, tuż po winach francuskich.
W skład oferty win włoskich i hiszpańskich, która już niebawem pojawi się w sklepach sieci Lidl, wchodzi 16 rodzajów win. W większości będą to wytrawne wina czerwone, ale także wina białe i słodkie.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy działa ok. 9000 sklepów tej marki, a w Polsce jest ich ok. 440.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane