REKLAMA
REKLAMA

Lidl chce zostać najlepszym pracodawcą w Hiszpanii

Autor: esmmagazine.com 21 lipca 2016 14:32

Lidl chce zostać najlepszym pracodawcą w sektorze detalicznym w Hiszpanii - podaje granconsumo.tv. Aby osiągnąć ten cel, Lidl podpisał niedawno umowę zbiorową, która oferuje pracownikom atrakcyjne warunki pracy. Sieć rozpoczęła również kampanię, która ma pomóc przyciągnąć utalentowaną kadrę - podaje esmmagazine.com.

REKLAMA

W ramach strategii Lidl rozpocznie serię reklam telewizyjnych, w których zaprezentują się pracownicy hiszpańskiego oddziału Lidla. Ponadto sieć umieści swoje reklamy w strategicznych miejscach, takich jak na metro oraz dworzec w Madrycie, ilustrując atrakcyjności pracy dla firmy.

Hasło akcji brzmi "Twoja przyszłość jest w Lidlu".

Z kolei hiszpańska sieć Mercadona obecnie prowadzi coroczną akcję "Merco TALENTO", promując się jako atrakcyjny pracodawca.

  • DrHouse 2016-07-22 17:28:05

    Podobną kampanie Lidl przeprowadzi w Polsce. Z tym, że u nas raczej nie pochwali się podpisaniem umowy zbiorowej ze związkami zawodowymi, bo takowe nie działają.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA