Lidl chce zostać najlepszym pracodawcą w Hiszpanii

Autor: esmmagazine.com 21 lipca 2016 14:32

Lidl chce zostać najlepszym pracodawcą w sektorze detalicznym w Hiszpanii - podaje granconsumo.tv. Aby osiągnąć ten cel, Lidl podpisał niedawno umowę zbiorową, która oferuje pracownikom atrakcyjne warunki pracy. Sieć rozpoczęła również kampanię, która ma pomóc przyciągnąć utalentowaną kadrę - podaje esmmagazine.com.

W ramach strategii Lidl rozpocznie serię reklam telewizyjnych, w których zaprezentują się pracownicy hiszpańskiego oddziału Lidla. Ponadto sieć umieści swoje reklamy w strategicznych miejscach, takich jak na metro oraz dworzec w Madrycie, ilustrując atrakcyjności pracy dla firmy.

Hasło akcji brzmi "Twoja przyszłość jest w Lidlu".

Z kolei hiszpańska sieć Mercadona obecnie prowadzi coroczną akcję "Merco TALENTO", promując się jako atrakcyjny pracodawca.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • DrHouse 2016-07-22 17:28:05

    Podobną kampanie Lidl przeprowadzi w Polsce. Z tym, że u nas raczej nie pochwali się podpisaniem umowy zbiorowej ze związkami zawodowymi, bo takowe nie działają.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane