Lidl chce zwiększyć rotację produktów Deluxe

www.portalspozywczy.pl 11 lipca 2014 16:44

Lidl chce zwiększyć rotację produktów Deluxe

Centrala Lidla poinformowała o planach zwiększenia kompetencji swoich oddziałów w poszczególnych krajach w zakresie ustalania promocji i ofert specjalnych. Dzięki pogłębieniu decentralizacji, Lidl liczy na większe zoptymalizowanie swojej działalności i lepsze dopasowanie do potrzeb poszczególnych rynków - czytamy w "Lebensmittel Zeitung".

Lidl ma w planach także pracę nad poprawieniem swojej marki premium Deluxe. Dyskontowa sieć chce, aby produkty pod tym logo szybciej schodziły z półek.

W niektórych niemieckich placówkach Lidla wciąż dostępnych jest nadmiar produktów Deluxe, co jest pozostałością po promocji, jaka obowiązywała na przełomie maja i czerwca tego roku. Wpływa to nie tylko na wygląd półek w sklepie, które są mocno przepełnione, ale także na wyniki generowane przez sieć.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ms 2014-07-15 09:18:53

    Po produkt klasy premium nie chodzi się do dyskontu. Wcale się nie dziwię, że marka. Deluxe się słabo sprzedaje, bo to ten sam szajs co zwyle, tyle, że opakowany w ładniejszy papierek i odpowiednio droższy. Jak widać, są jeszcze konsumenci, którzy potrafią myśleć i nie nabiorą się na marketingowe sztuczki.

  • Monika M 2014-07-14 14:23:21

    Najpierw należałoby zmniejszyć rotację wszelkiej maści żebraków na parkingach Lidla, klient premium czułby się bardziej komfortowo.

  • xyz 2014-07-14 14:17:43

    obniżcie cenę

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane