PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl dba o obecność w mediach - 4,7 mln zł na tygodniową reklamę w TV

Autor: www.dlahandlu.pl 22 lipca 2015 10:38

Według danych firmy Nielsen za okres 6-12 lipca Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 4 718 130 zł. Lidl jako jedyna sieć handlowa pojawiła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Tydzień wcześniej Lidl wydał 7 619 640 zł.

Na liście pojawiły się następujące brandy: Play (7 844 898 zł), Plus (5 032 303 zł), BGZ BNP Paribas (4 301 669 zł), Orange (3 900 624 zł), T-Mobile (3 534 598 zł), Algida (2 924 529 zł), Żywiec Zdrój (2 815 890 zł), Dove (2 471 302 zł) oraz Coca Cola (2 459 291 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane