Lidl dba o wizerunek - ponad 20 mln zł na reklamy w TV

Autor: www.dlahandlu.pl 3 czerwca 2014 14:25

W ostatnim czasie Lidl króluje wśród marek z największym wydatkami na reklamę w telewizji. Sieć przez trzy tygodnie znajdowała się w zestawieniu TOP 10 brandów, które wydały najwięcej na ten cel. Według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych firma przeznaczyła na promocje aż 21 647 750 zł.

W ostatnim badanym tygodniu (19-25 maj) sieć sklepów Lidl przeznaczyła na reklamę telwizyjną 6 536 740 zł, tydzień wcześniej - 7 740 170 zł, a dwa tygodnie wcześniej - 7 370 840 zł.

Przypomnijmy, pod koniec 2013 r. sieć przedłużyła kampanię reklamową z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane