Lidl deklasuje konkurencję w wydatkach na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 23 września 2016 09:59

Lidl deklasuje konkurencję w wydatkach na reklamę fot. za lidl.pl; reklama z Dorotą Wellman

Według danych firmy Nielsen za okres 12 - 18 września sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną aż 13 063 465 zł. Lidl jest liderem zestawienia wyprzedzając nawet sieci telefoniczne, które z reguły królują w zestawieniu.

Wśród Top 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi oprócz Lidla znalazł się Rossmann, który wydał 5 008 336 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, Lidl niedawno przygotował nową kampanię reklamową, która będzie promowała marki własne sieci. Jej twarzą została Dorota Wellman. Budowanie świadomości na temat zalet marek własnych i przemyślanych zakupów jest jednym z celów kampanii „Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu”.

Dorota Wellman rozpoczęła współpracę z Lidlem w ubiegłym roku prowadząc wspólnie z Karolem Okrasą program "Dorota, Karol i Goście". Teraz będzie reklamowała marki własne Lidla.

W ostatnich reklamach telewizyjnych sieć podkreśla takie zalety swoich sklepów jak parking czy wielkość placówek (czas poświęcony na zrobienie zakupów nie jest za długi, ale sklep oferuje szeroki asortyment).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane