PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Lidl dogania wydatkami na reklamę telekomy

Autor: www.dlahandlu.pl 12 sierpnia 2016 10:03

Według danych firmy Nielsen za okres 25 - 31 lipca sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 7 614 040 zł i była drugim po T-Mobile największym reklamodawcą w ostatnim tygodniu lipca. Biedronka przeznaczyła na ten cel 3 798 386 zł.

REKLAMA

Tydzień wcześniej Lidl wydał 6 866 195 zł, a Biedronka 4 530 036 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, według danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl., wśród firm spożywczych i handlowych w pierwszej 20-stce największych reklamodawców w TV w czerwcu br. znalazły się: Lidl Polska (41,33 mln zł, wzrost o 13,5 proc. rdr); Nestle (35,85 mln zł, spadek o 24,2 proc.); Jeronimo Martins (34,28 mln zł, wzrost o 995,55 proc.); PepsiCo (32,93 mln zł, spadek o 18,3 proc.); Grupa Żywiec (27,29 mln zł, spadek o 13 proc.); Coca-Cola (26,55 mln zł, spadek o 28,9 proc.).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16154

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA