Lidl i Aldi testują format convenience w Londynie

Autor: Daily Mail/Property Week 17 listopada 2014 12:29

Do walki o udziały w rynku sklepów convenience dołączają kolejne sieci. Nie są to już jedynie gracze pierwotnie obecni w formacie hipermarketów i supermarketów, lecz także dyskonterzy. Jak informuje "Daily Mail", w Londynie niemal równocześnie testy małego formatu rozpoczęły sieci Lidl oraz Aldi.

Dyskonterzy uruchamiając sklepy convenience w stolicy Wielkiej Brytanii zamierzają rywalizować ze sklepami Tesco Express, Tesco Metro i Sainsbury's Local, jak również z małymi placówkami należącymi do sieci Asda. Jak donosi "Property Week", ta ostatnia sieć także rozpoczęła właśnie podbój brytyjskiego rynku convenience, celując w lokalizacje high-street.

W przypadku Aldiego, otwieranie placówek convenience jest częścią szerszego planu inwestycyjnego, opiewającego na kwotę 600 mln funtów. Sklepy convenience Aldi City Store będą mieć ok. 6 tys. stóp kwadratowych (ok. 550 mkw.). Z kolei Lidl celuje w placówki posiadające powierzchnię minimum 4 tys. stóp kwadratowych (372 mkw.).

Aldi zamierza ponadto uruchamiać nowe sklepy będące "kompromisem" między obecnym formatem, a formatem convenience. Ich powierzchnia wynosić będzie pomiędzy 10 tys. a 14 tys. stóp kwadratowych (930-1300 mkw.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane