REKLAMA
REKLAMA

Lidl i Biedronka powalczą ze sobą o miłośników kuchni azjatyckiej

Autor: www.dlahandlu.pl 27 lipca 2015 14:25

Tygodnie tematyczne to stały element promocyjny w sieciach dyskontowych. Początek sierpnia może okazać się sprawdzianem dla największych z nich. Biedronka i Lidl niemal równocześnie startują z promocją produktów azjatyckich.

REKLAMA

Akcja "Odkryj smaki Azji" jest organizowana w Biedronce od 27 lipca do 9 sierpnia, natomiast "Odkryj Azję" w Lidlu zaplanowano na 3 - 9 sierpnia.

Tygodnie narodowych kuchni poszczególnych krajów to jeden z wyróżników sieci Lidl. Sieć wystartowała z akcją w 2007 r i zorganizowała ich wówczas 6. Największą popularnością w Polsce niezmiennie cieszą się tydzień włoski oraz azjatycki. 

Jak już pisaliśmy, zdaniem Andrzeja Wojciechowicza, doradcy FMCG Business Consulting, tego rodzaju kampanie dodatkowo zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów. Pojawia się również przekonanie że sieć ta prezentuje szerszy wybór asortymentu od innych dyskonterów, choć jest to oczywiście iluzja.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA