Lidl i Biedronka walczą o klientów w telewizji

Autor: www.dlahandlu.pl 7 lutego 2014 09:03

Według danych firmy Nielsen za okres 27.01-02.02 sieć sklepów Lidl wydała na reklamę telewizyjną 4,6 mln zł. W zestawieniu marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazły się również Biedronka - 2,3 mln zł oraz Media Expert - 3,1 mln zł.

Najwięcej na reklamę wydała sieć Play - aż 6,9 mln zł.

Wydatki są podane według oficjalnych cenników telewizyjnych.

Łącznie na reklamę żywność przeznaczono 57,4 mln zł.  

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2014-02-07 14:44:55

    Reklama nic nie da. Ceny, sposob dostawy, informacja o wniesieniu sprzętu i jego cena. To w moim przypadku decyduje o zakupie. Rezygnuję z zakupu dużego sprzetu agd, gdy dostawa jest kurierem pod pierwsze zadaszenie i radź sobie sam z przesyłką 70-80 kg. Porównuję wszystkie ceny ,kalkuluję i wybieram. Jak do tej pory moje oczekiwania spełnia Euroagd w przypadku sprzętu AGD większego i w przypadku mniejszego sprzętu AGD Redcoon. Poza tym telewizji nie oglądam od trzech lat , więc reklama do mnie nie dociera . Ceny , ceny , ceny! To decyduje o zakupie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane