REKLAMA
REKLAMA

Lidl i Biedronka wydają 11 mln zł tygodniowo na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 10 maja 2016 13:58

Według danych firmy Nielsen za okres 25 kwietnia - 1 maja pięć sieci handlowych, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV, przeznaczyły na ten cel aż 38,8 mln zł. Lidl i Biedronka wydały prawie identyczną kwotę (11 315 820 zł i 11 136 997 zł).

REKLAMA

Oprócz Lidla i Biedronki w zestawieniu znalazły się takie marki sieci jak: Tesco (6 843 067 zł), Rossmann (4 855 569 zł) oraz Leroy-Merlin (4 670 278 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od stycznia do marca br. wydatki na reklamy marki Lidl w mediach pozainternetowych wyniosły 105,9 mln zł. I choć kwota ta był o 5,4 proc. mniejsza niż w I kwartale ub.r., to Lidl pozostał najsilniej reklamowaną marką. Z kolei wydatki na reklamy sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) spadły rok do roku o 11,2 proc, do 67,5 mln zł. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA