REKLAMA
REKLAMA

Lidl i Biedronka wydały na reklamę ponad 100 mln z

Autor: PMR/portalspozywczy.pl 18 grudnia 2010 09:46

Sieci dyskontowe zajmują dominującą pozycję pod względem wydatków na reklamę telewizyjną w 2010 roku, zliczając miesięczne dane publikowane przez TNS OBOP.

REKLAMA

W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy bieżącego roku dwie największe sieci, Lidl i Biedronka, wydały na ten cel ponad 100 mln zł, ponad połowę całości wydatków wszystkich detalistów spożywczych


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA