PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl i Biedronka z mniejszymi wydatkami na reklamę telewizyjną

Autor: wirtualnemedia.pl 7 lipca 2017 10:22

W zeszłym miesiącu polskie stacje telewizyjne wyemitowały łącznie 2,57 mln spotów reklamowych, o 14,93 proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Trwały one 15,69 tys. godzin (rok wcześniej czas ten wyniósł 13,96 tys. godzin) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej na reklamę w telewizji - 67,70 mln zł - w czerwcu 2017 roku wydała firma Unilever. Jej wydatki wzrosły rok do roku o 14,57 proc. Kolejne miejsca zajęły: Aflofarm (65,84 mln zł; do góry o 98,60 proc.) i Polkomtel (61,46 mln zł; + 32,42 proc.).

Lidl uplasował się na 13. miejscu w zestawieniu z wydatkami rzędu 30,13 mln zł (- 27 proc. rdr), a forma Jeronimo Martins zajęł 20. miejsce, wydając w czerwcu br. 22,74 ml zł (mniej o 33,6 proc.)

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane