Lidl i Rossmann walczą o przedświąteczną sprzedaż

Autor: www.dlahandlu.pl 6 grudnia 2013 10:31

Według danych firmy Nielsen za okres 25 listopada - 1 grudnia sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 8,8 mln zł, a Rossmann 5,4 mln zł. Wydatki podano według oficjalnych cenników reklamowych.

Sieć Rossmann pojawiła się w zestawieniu marek z największymi wydatkami pierwszy raz od dłuższego czasu. Natomiast Lidl pojawia się prawie w każdym zestawieniu - za okres 18-24 listopada sieć na swoją świąteczną reklamę przeznaczyła aż 7,2 mln zł.

Na reklamę żywności wydano w badanym okresie łącznie 87,1 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane