Lidl i Tesco kontynuują walkę o świątecznego klienta

Autor: www.dlahandlu.pl 10 grudnia 2015 11:12

Według danych firmy Nielsen, w pierwszym tygodniu grudnia (30.11- 06.12.2015) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 7 203 212 zł i znalazła się na trzecim miejscu TOP 10 brandów z największymi wydatkami. Czwarte miejsce zajmuje Tesco z wydatkami na poziomie 5 859 689 zł.

Na siódmym miejscu jest Allegro (5 001 585 zł).

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, według danych Nielsen za okres 23-29 listopada Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 8 543 155 zł, a Tesco 7 977 620 zł.

Niedawno portal wirtualnemedia.pl informował, że Tesco akończyło ponad trzyletnią współpracę ze swoim ambasadorem reklamowym - Robertem Makłowiczem. Sieć w obecnej kampanii reklamowej wprowadza nowy format kreatywny autorstwa agencji Ogilvy & Mather. W serii 15-sekundowych spotów produktowych pokazywane są różne sceny z codziennego życia rodziny, np. wspólne gotowanie i pieczenie oraz zabawy dzieci. Ma to podkreślać bliskość i pomocność marki Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane