Lidl i Tesco w czołówce marek z największymi wydatkami na reklamę

Autor: dlahandlu.pl 11 stycznia 2016 10:43

Według danych firmy Nielsen (okres 28 grudnia 2015 - 6 stycznia 2016 r.) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 631 871 zł. Niewiele mniej wydało Tesco. Wydatki sieci wyniosły 5 523 117 zł.

Jak informowaliśmy ostatnio, największe sieci handlowe o 22,54 proc. zwiększyły wydatki na reklamę w okresie styczeń - październik 2015 roku, w porównaniu z tym okresem rok wcześniej - wynika z danych cennikowych Kantar Media. Liderem reklamodawców tej branży jest Lidl. Najbardziej budżet na reklamę ograniczyła Biedronka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane