Lidl inwestuje w opakowania "to go"

www.portalspozywczy.pl 14 września 2015 15:51

Cały czas obserwujemy i badamy trendy, które pojawiają się na rynku i wpływają na rozwój opakowań. Istotne są dla nas trendy związane z wygodą użytkowania, ale również ekologią czy też aktywnym stylem życia, który przekłada się chociażby na stosowanie opakowań typu "to go". Widzimy również potencjał w opakowaniach nawiązujących do tradycji, regionalnego pochodzenia produktu, jak również o silnym charakterze vintage - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Anna Biskup PR Manager Lidl Polska.

I dodaje, że Lidl kładzie duży nacisk zarówno na sam projekt opakowania, jak również na jakość jego wydruku. - Na tym polu widoczne są również zachodzące zmiany. W szczególności w zakresie uszlachetnień w druku, takich jak zastosowanie farb i lakierów specjalnych - termoaktywnych, termochromowych, czy luminescencyjnych – mówi Anna Bikup.

Jakie nowinki opakowaniowe szykuje sieć? - W najbliższej przyszłości planujemy wprowadzenie innowacyjnego na polskim rynku opakowania kapusty kwaszonej – wiaderko wyposażone będzie w dodatkowy wentyl odprowadzający gazy, co zapobiegnie przekwaszeniu produktu – dodaje przedstawiciel Lidla.

www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kos 2015-09-21 13:45:14

    ludzie nie koncentrujcie się na pięknych opakowaniach tylko na tym co jest w środku i skąd przyjechało bo na pewno w 81% nie z Polski, w myśl zasady i g... w piękny papierek owinąć można.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane